Pertama Kali

Memandangkan pertama kali ^__^ Jom lah kita berkenalan!
Nama : Anis Raihanah *binti?*
Jadi untuk 'pertama kali' nya saya ingin menegaskan bahawasanya saya
tidak suka bila hak saya dirampas orang!!. *haha! sabek! -.-*

Saya seorang : 
- cepat terasa
- allergic dengan lelaki *kecuali dia*
- penyabar *sabar ke?* tapi bila saya dah hilang kesabaran........  
- suka makan *yelah, saya gemuk!*


Tak suka?  Saya tak kisah :)

Okay seterusnya, saya ni sudah di ambil. *diambil? diambil?! huh? >.<*
Haha, erti kata lainnya saya ni sudah 'taken'.
Oleh siapa? 
Haaaa ini dia...


Si Jambu Hati <3
















Oh ye! Saya juga pernah menimba ilmu di sekolah menengah kebangsaan 
tengku panglima perang tengku muhammad, kuantan *panjangnyaaaaa!*
tetapi sekarang telah berpindah :'( di sekolah menengah kebangsaan bandar sunway, petaling.

*Perlu ke pindah? Tak kan? Saya rindu KUANTAN!